Wydarzenia branżowe | Targi, konferencje, seminaria  (2017-03-15)   LIGHTING.PL

Polska oferta oświetleniowa na jubileuszowych Targach EuroShop 2017 w Düsseldorfie

9 marca w Düsseldorfie  zakończyła się 50-ta jubileuszowa edycja Targów EuroShop, największej imprezy wystawienniczej branży handlu detalicznego, podczas której stoiska 2368 wystawców odwiedziło 113 tys. targowych gości. Na targach swoją ofertę oświetlenia dla obiektów handlowych zaprezentowali także polscy wystawcy.

  W Targach EuroShop, na powierzchni 127 tys. m² obejmującej 18 pawilonów wystawowych, udział wzięło 2368 wystawców z 61 krajów. Ich stoiska odwiedziło 113 tys. gości przybyłych ze 118 krajów. Stanowiło to wzrost o 4% w stosunku do poprzedniej edycji imprezy. Mogli oni zdobyć najnowsze informacje na temat najnowszej oferty produktów oraz aktualnych trendów i koncepcji przygotowanych dla sklepów i obiektów handlu detalicznego.
 
Wśród głównych tematów targowych ekspozycji nie brakuje oczywiści oświetlenia. Również w tegorocznej imprezie wystawcy zaprezentowali różnorodne oferty, od opracowanych przez Philips Lighting systemów oświetlenia dla supermarketów, umożliwiających pozycjonowanie indywidualnych klientów w celu ułatwienia odszukania potrzebnych produktów i przekazywania informacji o ofercie, np. produktach oferowanych w promocji, do nowych systemów oświetlania LED dla sklepów oferowanych przez mniejszych producentów.
 
W tegorocznych targach EuroShop brało udział 267 wystawców z branże oświetleniowej, a wśród nich także polskie firmy produkujące i oferujące rozwiązania oświetleniowe:
  • CORA P.H.U. Adam Sikora
  • EFL Polaris Sp. z o.o.
  • Euroledlighting Sp. z o.o.
  • Imperial Sp. z o.o. s.k.a.
  • KLUŚ Sylwester Kluś
  • Mago S.A
  • MAINS s.c. Elżbieta Wosińska I Mirosław Wosiński
  • Sentinel Sp. z o.o.
  • Spectra Lighting Sp. z o.o.
  • Wojnarowscy Sp. z o.o.

Komentarze: