W Targach EuroShop, na powierzchni 127 tys. m² obejmującej 18 pawilonów wystawowych, udział wzięło 2368 wystawców z 61 krajów. Ich stoiska odwiedziło 113 tys. gości przybyłych ze 118 krajów. Stanowiło to wzrost o 4% w stosunku do poprzedniej edycji imprezy. Mogli oni zdobyć najnowsze informacje na temat najnowszej oferty produktów oraz aktualnych trendów i koncepcji przygotowanych dla sklepów i obiektów handlu detalicznego.
Wśród głównych tematów targowych ekspozycji nie brakuje oczywiści oświetlenia. Również w tegorocznej imprezie wystawcy zaprezentowali różnorodne oferty, od opracowanych przez Philips Lighting systemów oświetlenia dla supermarketów, umożliwiających pozycjonowanie indywidualnych klientów w celu ułatwienia odszukania potrzebnych produktów i przekazywania informacji o ofercie, np. produktach oferowanych w promocji, do nowych systemów oświetlania LED dla sklepów oferowanych przez mniejszych producentów.
W tegorocznych targach EuroShop brało udział 267 wystawców z branże oświetleniowej, a wśród nich także polskie firmy produkujące i oferujące rozwiązania oświetleniowe:
- CORA P.H.U. Adam Sikora
- EFL Polaris Sp. z o.o.
- Euroledlighting Sp. z o.o.
- Imperial Sp. z o.o. s.k.a.
- KLUŚ Sylwester Kluś
- Mago S.A
- MAINS s.c. Elżbieta Wosińska I Mirosław Wosiński
- Sentinel Sp. z o.o.
- Spectra Lighting Sp. z o.o.
- Wojnarowscy Sp. z o.o.