Wydarzenia branżowe | Wydarzenia  (2018-06-11)   GTV

Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland

Od kwietnia bieżącego roku Michał Garwacki objął funkcję Marketing Managera w GTV Poland, międzynarodowego dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia. Jest on odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych.

 
Michał Garwacki - Marketing Manager, GTV Poland
Michał Garwacki koordynuje wszelkie funkcje  marketingowe firmy w skali globalnej. Zarządza pionami e-commerce, komunikacji, trade marketingu, brandingu i kreacji.
 
- Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy, która rozwija się tak dynamicznie oraz nieustannie poszerza swoje portfolio, to ogromne wyzwanie, ale i wyróżnienie. Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy – mówi Michał Garwacki.
 
Zatrudnienie Michała Garwackiego to kolejny etap intensywnego rozwoju GTV, szczególnie w obszarze digitalowym. Nowy marketing manager posiada bogate doświadczenie w tym zakresie - przez ostatnie 7 lat był CEO agencji interaktywnej Synermedia.
 
Michał Garwacki zastąpił dotychczasowego Marketing Managera, Przemysława Szpojankowskiego, który pozostał w firmie i objął stanowisko Export Mangera, odpowiedzialnego za zarządzanie globalną sprzedażą i rozwój nowych rynków zagranicznych.
 
Źródło: GTV
 

Treści powiązane: