Wydarzenia branżowe | Wydarzenia  (2009-11-11)  

Reklama telewizyjna Kanlux


Od dnia 6 listopada 2009 r. na antenie telewizji Polsat, pojawił się pierwsza reklama telewizyjna w historii firmy Kanlux. Obecność Kanlux w telewizji o ogólnopolskim zasięgu jest elementem strategii marketingowej zmierzającej do ugruntowania pozycji firmy Kanlux S.A. na rynku krajowym.

Reklama firmy nie jest wyświetlana w zwykłym bloku reklamowym, ale jako tzw. billboard sponsorski.
W listopadzie firma Kanlux będzie sponsorem serialu „Skazany na śmierć” oraz poniedziałkowych Mega Hitów. Bilbordy sponsorskie będą ukazywały się zarówno przed sponsorowanymi filmami jak i przy wybranych zwiastunach. Na tej samej zasadzie w grudniu firma będzie sponsorem serialu CSI Miami oraz poniedziałkowych Mega Hitów.

 


Źródło: materiały firmowe


Skomentuj na forum dyskusyjnym LIGHTING.PL