Wydarzenia branżowe | Wydarzenia  (2017-02-05)   CO-UNITY

CO-Unity wprowadza oświetlenie marki Toshiba na polski rynek

CO-Unity B.V. oficjalny przedstawiciel producenta oświetlenia Toshiba otwiera pierwsze biuro w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zaoferuje produkty z linii oświetlenia konsumenckiego, które trafią na sklepowe półki w kwietniu 2017. W ofercie znajdą się także rozwiązania dla sektora publicznego i rolnego oraz przemysłu.
 
Toshiba należy do światowych liderów branży oświetleniowej. Od ponad 125 lat produkty marki powstają z najwyższą japońską precyzją. Oferowany przez CO-Unity energooszczędny system oświetlenia LED marki Toshiba to alternatywa dla najpopularniejszych tradycyjnych źródeł światła.  W ofercie znajdują się produkty szerokiego zastosowania – zarówno rozwiązania dla domu, jak i obiektów biurowych, czy produkcyjnych. Lampy marki Toshiba są bardziej wydajne, nie zawierają rtęci i przyczyniają się do znacznej redukcji CO2, w stosunku do innych dostępnych na rynku rozwiązań oświetleniowych.

 


- Oświetlenie LED jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obecnie rynków na świecie. W 2020 roku ma osiągnąć wartość 64 miliardów euro. Polska to drugi pod względem wielkości rynek detaliczny w Europie Środkowo-Wschodniej, stąd nasza decyzja o otwarciu biura. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem oświetlenia marki Toshiba w tej części Europy. Naszym celem jest dołączenie do rynkowej czołówki.  – mówi Grzegorz Kurzydłowski, CEO Co-Unity.
 
W aktualnej ofercie CO-Unity znajdują się zamienniki LED tradycyjnej żarówki oraz halogenów. Wszystkie działają na diodach LED ze specjalnym układem optycznym, które emituje światło przyjazne dla oka. Atrakcyjna jest również cena. Zamienniki klasycznej żarówki kosztują od 11 do 24 zł.
 
Na zamówienie klientów CO-Unity dostarcza również produkty dla przemysłu, sektora publicznego i rolnego. Technologia LED jest coraz częściej wykorzystywana w inteligentnych systemach zarządzania oświetleniem m.in w ośrodkach miejskich, przemyśle, biurowcach, a także przy uprawach roślinnych. Produkty z linii profesjonalnego oświetlenia do produkcji roślinnej trafią na rynek w trzecim kwartale tego roku. Co-Unity chce skupić się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla różnych typów przedsiębiorstw.  Dodatkowo za priorytet stawia sobie działania edukacyjne w zakresie oświetlenia.
 
Z badań, które ostatnio przeprowadziliśmy wynika, że ponad 60 proc. Polaków nie wie jaki jest koszt użytkowania zwykłej żarówki. Co więcej, najniższy poziom świadomości na temat korzystania z oświetlenia, w odniesieniu do kosztów i wskazań ekonomicznych, występuje w największych metropoliach – podsumowuje Grzegorz Kurzydłowski.
 
CO-Unity przygotowało ciekawe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które poszukują energooszczędnych rozwiązań. W ramach programu Prometeusz mogą oni wynająć system oświetlenia bez konieczności ponoszenia dużych kosztów na modernizację. Cena wynajmu oświetlenia marki Toshiba to stała kwota w wysokości od kilku złotych miesięcznie. Po zakończeniu okresu wynajmu system przechodzi na własność firmy. Dodatkowo CO-Unity gwarantuje bezpłatną wymianę uszkodzonych elementów przez cały okres użytkowania.
 
 
CO-Unity B.V. to wyłączny przedstawiciel producenta oświetlenia marki Toshiba. Firma realizuje swoją misję z japońską precyzją. W swojej ofercie posiada inteligentne rozwiązania oświetleniowe przeznaczone dla sektora publicznego, prywatnego oraz przemysłu. Oferta oświetlenia marki Toshiba to lampy i reflektory LED, oprawy oświetleniowe, oprawy uliczne oraz kompletne systemy oświetlenia architektonicznego. Dzięki szerokiej ofercie Toshiba dociera do szerokiej grupy klientów. Produkty posiadają jedne z najlepszych parametrów technicznych, które zostały potwierdzone wieloma niezależnymi badaniami w renomowanych laboratoriach.
 
Źródło: CO-Unity

Komentarze:


Katalogi

Katalog firm PL Katalog importerów  Katalog stron WWW

Archiwum informacji

Archiwum newsów

Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne wortalu LIGHTING.PL

Giełda pracy

Giełda pracy

Targi, konferencje

Targi, konferencje

Najciekawsze artykuły - wydarzenia branżowe

CO-Unity przedstawicielem Toshiba w Polsce

CO-Unity przedstawicielem Toshiba w Pols...

CO-Unity B.V. oficjalny przedstawiciel producenta oświetlenia Toshiba otwiera pierwsze biuro w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zaoferuje produkty z linii oświetlenia konsumenckiego, które trafią na sklepowe półki w kwietniu 2017. W ofercie znajdą się także rozwiązania dla sektora publicznego i rolnego oraz przemysłu.

Wyniki Philips Lighting za 2016 r.

Wyniki Philips Lighting za 2016 r.

Philips Lighting ogłosił roczne wyniki firmy oraz wyniki za czwarty kwartał 2016. Firma odnotowała roczny wzrost marży zysku z działalności operacyjnej o 180 punktów bazowych, do poziomu 9,1% i wolny przepływ środków pieniężnych w wysokości 418 milionów euro.

 Dyrektor Generalny Philips Lighting – Eric Rondolat, z wizytą w Polsce

Dyrektor Generalny Philips Lighting – E...

Na przełomie listopada i grudnia Polskę odwiedził Eric Rondolat, który pełni funkcję Dyrektora Generalnego (CEO) firmy Philips Lighting. 2 grudnia Eric Rondolat spotkał się z dziennikarzami w zabytkowej hali targowej Koszyki w Warszawie, aby opowiedzieć o planach firmy, przyszłości branży oświetleniowej i zaprezentować wynik dwuletniej współpracy Philips Lighting z inwestorem odbudowy tego historycznego obiektu.

Patent na sterowanie strumieniem świetlnym

Patent na sterowanie strumieniem świetln...

Spółka Apanet Green System uzyskała ochronę patentową na sposób oraz układ do sterowania strumieniem świetlnym przy wykorzystaniu stateczników elektronicznych oraz zasilaczy LED – w zależności od źródła światła.

110 lat marki Osram – od żarówki do inteligentnego oświetlenia

110 lat marki Osram – od żarówki do inte...

W 2016 r. marka Osram obchodzi swój jubileusz. W ciągu 110 lat istnienia udało się jej pokazać różne oblicza światła – od tradycyjnych źródeł światła, poprzez lampy wyładowcze i LED, aż po światło laserowe i podczerwone. Dziś Osram jest już nie tylko producentem, lecz także kompleksowym dostawcą technologii oświetleniowych. Jubileusz firmy zbiegł się z istotnymi zmianami organizacyjnymi, jakie zaszły w spółce

Silvair pozyskał 12 mln USD na rozwój

Silvair pozyskał 12 mln USD na rozwój

Krakowski start-up Silvair, działający w branży inteligentnego oświetlenia, zamknął pierwszą rundę finansowania, pozyskując od inwestorów łączną kwotę 12 milionów dolarów. Fundusze te przeznaczone zostaną na dalszy rozwój pionierskiej platformy smart lighting oraz wzmocnienie międzynarodowych działań w zakresie marketingu oraz obsługi klienta.