Celem tego popularnego, ogólnopolskiego projektu konsumenckiego jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, marek i usług w swoich kategoriach. Otrzymanie Złotego Lauru jest dla firmy szczególnym wyróżnieniem potwierdzającym, że oferta Kanlux spełnia oczekiwania Klientów, a produkty dopasowane są do ich potrzeb. Portfolio Kanlux z każdym rokiem zyskuje na coraz większej atrakcyjności, nic więc dziwnego, że powiększa również grono zadowolonych klientów.
W tym roku firma była szczególnie rozpieszczana nagrodami. Już w lutym czytelnicy magazynu Elektrosystemy przyznali rodzinie opraw CODIA LED tytuł ELEKTROPRODUKT ROKU 2014 w kategorii „Technika świetlna”. W marcu z kolei Kanlux wziął udział w Międzynarodowych Targach ŚWIATŁO 2015, gdzie otrzymał wyróżnienie w konkursie na Najlepszy Wyrób Targów w kategorii „Źródła światła” dla GIO LED oraz I nagrodę w kategorii „Oprawy architektoniczne” dla rodziny opraw TINI LED. Kolejnym cennym trofeum był, uzyskany w prestiżowym konkursie European Business Awards, medal oraz tytuł Ruban d'Honneur w kategorii „The Business of the Year Award with Turnover of €26-150m”, plasujący Kanlux w ścisłej czołówce najlepszych europejskich firm.
W ciągu najbliższych miesięcy Kanlux zapowiada kilka nowych zmian, dzięki którym ma szansę stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek na rynku.
Źródło: Kanlux