Zaprojektowane żeby wyróżnić firmę…
18 marca br. zakończyły się we Frankfurcie targi Light + Building – wiodące targi oświetlenia, elektrotechniki oraz automatyki budynków. Wśród 2589 wystawców pojawiły się 64 polskie firmy (w tym 55 z sektora oświetlenia) – to o 11 więcej niż w 2014 roku.
Po targach odbywa się StandOUT. – konkurs na najciekawsze polskie stoisko targów Light + Building. StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku. Partnerem StandOUT. Light + Building 2016 są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz Warszawa.
Portal LIGHTING.PL objął patronat medialny nad konkursem StandOUT. Light + Building 2016.
Finaliści konkursu StandOUT. moją okazję promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu imprezy, co gwarantuje wzmocnienie świadomości marki.
W 27. Edycji konkursu StandOUT. głosujemy na 45 stoisk polskich firm - wystawców targów Light + Building 2016. Głosowanie trwa w dniach 30 marca – 14 kwietnia 2016 r. Do każdego stoiska w galerii konkursowej przypisana jest punktacja (1-5), można ocenić raz każde z konkursowych stoisk. Zapraszamy do wyrażania opinii.
Nagrodzone zostaną trzy kreacje wystawiennicze z największą ilością punktów każdych targów osobno. Dodatkowo Jury pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej – redaktor naczelnej Exspace – przyzna Wyróżnienia Honorowe.
Exspace i StandOUT. identyfikują i nagradzają stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem prezentacji wyróżniających się kreacji wystawienniczych jest przyczynianie się do rozpoznawalności i wzmocnienia marek jak i produktów wystawców. Unikatowe stoiska - które najlepiej prezentują aktualne trendy i wyjątkowe wizualne rozwiązania – wyszukuje nasz wewnętrzny zespół ekspertów w dziedzinie wystawiennictwa. Konkurs StandOUT. promuje też najważniejsze imprezy wystawiennicze zarówno w Polsce jak i w Europie.
Zapoczątkowany w 2012 roku StandOUT. zyskał szybko popularność jako wiodące źródło informacji dla wystawców i projektantów przestrzeni wystawienniczych. Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska możecie nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać informacje na temat wystawców i ich produktów. Jak pokazują dotychczasowe edycje konkursu, grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 26 edycjachStandOUT. oddano łącznie ponad 64 000 głosów.
Regulamin Konkursu
StandOUT. Ambiente 2016
Treści powiązane: