Wydarzenia branżowe | Targi, konferencje, seminaria  (2018-04-11)   GTV

GTV na targach Light + Building 2018

Wśród grona wystawców niedawnych, tegorocznych targów Light + Biilding we Frankfurcie nad Menem, nie brakowało polskiej firmy GTV, międzynarodowego dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia. W wydarzeniu wzięło udział ponad kilkaset tysięcy osób, a produkty polskiego przedsiębiorstwa obejrzeli goście z 46 państw.

 


GTV wykorzystało nowoczesne, innowacyjne rozwiązania prezentowania produktów. Najważniejszym elementem stoiska był stół interaktywny. Elementy oświetlenia zostały zatopione w tokenie z żywicy, który uruchamiał określone akcje i pozwalał na skuteczną prezentację produktów. Po nałożeniu tokenu na stół, aktywowany stawał się zawarty w nim content. Taka forma prezentowania produktów zrobiła wrażenie na gościach i cieszyła się dużą popularnością.
 
W trakcie targów GTV zaprezentowało m.in. profile LED, które wpisują się w najnowsze trendy branży oświetleniowej. Szczególną popularnością cieszyły się profile dwustronne, nabijane do szaf. Ze względu na swoją unikatową formę, wzbudziły one szczególne zainteresowanie gości.
 
Targi Light + Building to bardzo ważne wydarzenie, które jest przeglądem najważniejszych, światowych trendów branży oświetleniowej. GTV to ważny gracz na kilkudziesięciu rynkach. Naszym celem jest nie tylko nadążanie za międzynarodowymi trendami, ale przede wszystkim kreowanie ich – mówi Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy w firmie GTV Poland.
 
GTV gości na wielu najważniejszych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. W ostatnich miesiącach produkty polskiego dystrybutora prezentowane były m.in. na kbb Birmingham i MTKT w Kijowie.
 
Źródło: GTV

Komentarze: