Wydarzenia branżowe | Targi, konferencje, seminaria  (2017-09-21)   OSRAM

Osram zaprezentował portfolio innowacyjnych rozwiązań cyfrowych podczas dmexco 2017

Podczas konferencji i targów dmexco poświęconych marketingowi cyfrowemu, które odbyły się w dniach 13-14 września w Kolonii,  firma Osram zaprezentowała portfolio rozwiązań przeznaczonych do cyfryzacji poruszania się klientów we wnętrzach handlowych. Kompleksowe rozwiązanie Einstone Smart Retail umożliwia sprzedawcom prowadzenie działań marketingowych w oparciu o dane dotyczące lokalizację klientów na terenie sklepu, we wszystkich kanałach sprzedaży.

 

                                                                                                           
Sektor marketingu cyfrowego spotkał się w dniach 13 do 14 marca 2017 r. na wystawie i konferencji dmexco w Kolonii, aby wymienić się opiniami i informacjami na temat najnowszych osiągnięć i innowacji technicznych na scenie cyfrowej. Światowy ekspert w dziedzinie technologii oświetleniowych – firma Osram, po raz pierwszy przedstawiła na tym forum portfel rozwiązań sieciowych dla usług lokalizacyjnych.
Na stoisku Osram specjaliści od handlu detalicznego mogli odkryć w jaki sposób można poprawić obsługę klientów wykorzystując dane uzyskiwane z beaconów, małych nadajników kontaktujących się ze smartfonami klientów, w połączeniu z odpowiednią analizą uzyskiwanych za ich pomocą danych. Zaprezentowano rozwiązanie Einstone Smart Retail opracowane przez firmy Osram i beaconsmind. Wspólne rozwiązanie łączy technologię beaconów Osram Einstone, która jest zintegrowana z infrastrukturą oświetleniową dzięki czemu pracuje przy zasilaniu ciągłym, z cyfrowym programem lojalnościowym, marketingiem opartym na lokalizacji klientów na terenie sklepu oraz z analizą uzyskiwanych danych. Pełne rozwiązanie zawarte w pakiecie Einstone Suite porządkuje i łączy dane ze wszystkich kanałów sprzedaży w przejrzystym, internetowym interfejsie użytkownika.  Dostępne dane są przekształcane w użyteczne narzędzie wspomagające sprzedaż i działania marketingowe. W ten sposób Osram i beaconsmind  dostarczają sprzedawcom detalicznym podstawę do podejmowania najlepszych decyzji w ich działalności biznesowej. Pakiet Einstone będący centralnym elementem rozwiązania Einstone Smart Retail, pozwala sprzedawcom detalicznym na uzyskanie pełnej wiedzy o zachowaniach ich klientów.
 
Źródło: Osram

Treści powiązane:



Komentarze: