Michał Garwacki - Marketing Manager, GTV Poland |
- Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy, która rozwija się tak dynamicznie oraz nieustannie poszerza swoje portfolio, to ogromne wyzwanie, ale i wyróżnienie. Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy – mówi Michał Garwacki.
Zatrudnienie Michała Garwackiego to kolejny etap intensywnego rozwoju GTV, szczególnie w obszarze digitalowym. Nowy marketing manager posiada bogate doświadczenie w tym zakresie - przez ostatnie 7 lat był CEO agencji interaktywnej Synermedia.
Michał Garwacki zastąpił dotychczasowego Marketing Managera, Przemysława Szpojankowskiego, który pozostał w firmie i objął stanowisko Export Mangera, odpowiedzialnego za zarządzanie globalną sprzedażą i rozwój nowych rynków zagranicznych.
Źródło: GTV
Treści powiązane:
- GTV na targach Light + Building 2018
- GTV partnerem Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017
- Z Samsunga do Ledvance – Jacob Tarn mianowany na stanowisko prezesa Ledvance
- Philips Lighting ogłasza zamiar zmiany nazwy na Signify
- Rosa zainwestuje 62 mln zł w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej
- Spectra Lighting buduje nową halę produkcyjną