Zimowe Miasteczko wyjątkowego klimatu nabiera szczególnie wieczorem. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości lamp OSRAM LED STAR A60, udało się uzyskać ciepłe, odprężające światło, a tym samym podkreślić atrakcyjność Zimowego Miasteczka. Dodatkowym atutem dostarczonych produktów jest ich energooszczędność, wysoka skuteczność świetlna oraz natychmiastowy start.
– Już na etapie pierwszych projektów Zimowego Miasteczka wiedzieliśmy, że istotnym jego elementem będzie oświetlenie, które podkreśli atrakcyjność tego miejsca. Szukaliśmy partnera, który dostarczy nam również produkty energooszczędne, stąd współpraca z firmą OSRAM – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego. – Różnorodność zastosowań technologii LED sprawia, że produkty z jej wykorzystaniem stają się podstawowymi źródłami światła nie tylko we wnętrzach, lecz także w wielu innych obszarach. Co ciekawe, w przypadku Zimowego Narodowego wyjątkowy klimat udało nam się uzyskać dzięki zastosowaniu najprostszych lamp LED, zamienników klasycznych żarówek. Takie produkty każdy z nas może zastosować w swoim domu – dodaje Janusz Mitko, kierownik działu marketingu firmy OSRAM.
Druga edycja Zimowego Narodowego to w sumie 5 tys. m2 lodu. Na płycie Stadionu Narodowego wyrosły trzy lodowiska. Dwa z nich połączone są lodową ścieżką. Największą popularnością cieszą się dwie górki lodowe mierzące 6 oraz 10 metrów wysokości. Zjazdy z nich odbywają się na specjalnych pontonach. Jazda na łyżwach, imprezy na lodowisku, szkółka łyżwiarska i skatepark, to niektóre z wielu atrakcji dostępnych przez ponad 100 dni projektu. Dodatkowo w ogrzewanym ice barze miłośnicy zimowej zabawy, po skończonej turze na lodowisku, mogą wypić gorącą czekoladę, grzane wino lub smacznie zjeść. Zimowy Narodowy stał się jedną z głównych zimowych atrakcji stolicy.
Organizatorami Zimowego Narodowego są Testa Communications i PL.2012+, operator Stadionu Narodowego. Zimowe Miasteczko na Stadionie Narodowym potrwa do 1 marca 2015 roku.
Źródło: Osram