Wydarzenia branżowe | Wydarzenia  (2015-02-23)   OSRAM

Światło z klimatem na Zimowym Narodowym

Już ponad czterysta tysięcy gości odwiedziło Zimowe Miasteczko na Stadionie Narodowym. Za magiczny klimat i wyjątkowe oświetlenie tego miejsca odpowiedzialna jest między innymi firma OSRAM, która jest dostawcą źródeł światła do iluminacji „lodowego miasteczka”.
 
Zimowe Miasteczko wyjątkowego klimatu nabiera szczególnie wieczorem. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości lamp OSRAM LED STAR A60, udało się uzyskać ciepłe, odprężające światło, a tym samym podkreślić atrakcyjność Zimowego Miasteczka. Dodatkowym atutem dostarczonych produktów jest ich energooszczędność, wysoka skuteczność świetlna oraz natychmiastowy start.

– Już na etapie pierwszych projektów Zimowego Miasteczka wiedzieliśmy, że istotnym jego elementem będzie oświetlenie, które podkreśli atrakcyjność tego miejsca. Szukaliśmy partnera, który dostarczy nam również produkty energooszczędne, stąd współpraca z firmą OSRAM – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego. – Różnorodność zastosowań technologii LED sprawia, że produkty z jej wykorzystaniem stają się podstawowymi źródłami światła nie tylko we wnętrzach, lecz także w wielu innych obszarach. Co ciekawe, w przypadku Zimowego Narodowego wyjątkowy klimat udało nam się uzyskać dzięki zastosowaniu najprostszych lamp LED, zamienników klasycznych żarówek. Takie produkty każdy z nas może zastosować w swoim domu – dodaje Janusz Mitko, kierownik działu marketingu firmy OSRAM.
 

Druga edycja Zimowego Narodowego to w sumie 5 tys. m2 lodu. Na płycie Stadionu Narodowego wyrosły trzy lodowiska. Dwa z nich połączone są lodową ścieżką. Największą popularnością cieszą się dwie górki lodowe mierzące 6 oraz 10 metrów wysokości. Zjazdy z nich odbywają się na specjalnych pontonach. Jazda na łyżwach, imprezy na lodowisku, szkółka łyżwiarska i skatepark, to niektóre z wielu atrakcji dostępnych przez ponad 100 dni projektu. Dodatkowo w ogrzewanym ice barze miłośnicy zimowej zabawy, po skończonej turze na lodowisku, mogą wypić gorącą czekoladę, grzane wino lub smacznie zjeść. Zimowy Narodowy stał się jedną z głównych zimowych atrakcji stolicy.

Organizatorami Zimowego Narodowego są Testa Communications i PL.2012+, operator Stadionu Narodowego. Zimowe Miasteczko na Stadionie Narodowym potrwa do 1 marca 2015 roku.

Źródło: Osram
 

Komentarze: