Zmiana nastąpiła 15 grudnia 2020 r., natomiast z dniem 14 grudnia dotychczasowy Global Sales Director LUG, Paweł Karłowski , przestał pełnić funkcję zarządcze i zakończył współpracę z firmą.
Zmiany organizacyjne stanowią pogłębienie procesów konsolidacyjnych zapoczątkowanych w ubiegłym roku i polegają na połączeniu Dywizji Sprzedaży i Dywizji Marketingu w jedną globalną dywizję łączącą w sobie kompetencje obu tych obszarów. Zadaniem nowego dyrektora będzie odpowiedzialność za długookresową strategię marki oraz wyznaczanie nowych obszarów wzrostu firmy.
Tomasz Makarski z firmą LUG Light Factory związany jest od stycznia 2015 roku, a od 2019 pełni funkcję Członka Zarządu. Jest absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego na Wydziale Prawa i Administracji. Posiada 16-letnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz wsparcia procesów sprzedaży, restrukturyzacji oraz wdrożeń platform informatycznych wspierających bieżącą działalność organizacji.
- Po konsolidacji dywizji handlowych w ubiegłym roku, teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok: połączenie pod jednym kierownictwem działów marketingu i sprzedaży. Szybko zmieniający się rynek stawia przed nami nowe wyzwania, na które musimy płynnie reagować. Liczę na efekt synergii polegający na ścisłej współpracy zespołów handlowych i marketingowych oraz stworzenie wyspecjalizowanych struktur sprzedażowych wspieranych nowoczesnymi narzędziami digital marketingu i service design – komentuje zamiany Ryszard Wtorkowski, prezes zarządu LUG S.A. |
Źródło: LUG