– ES-SYSTEM ma wieloletnie doświadczenie w oświetlaniu galerii handlowych w kraju i zagranicą. Nasze realizacje wyróżniają się najwyższą jakością energooszczędnego oświetlenia oraz estetyką opraw. Nagroda dla Centrum Handlowego Löhr Center, to kolejne wyróżnienie branżowe naszych produktów w tym roku. Wcześniej nasz system oświetleniowy WHY znalazł się wśród 20 najbardziej innowacyjnych produktów prezentowanych na targach Light+Building 2018. To potwierdza wiodącą pozycję spółki na rynku oświetleniowym w obszarze wzornictwa, energooszczędności, a także innowacyjnych rozwiązań technologicznych – mówi Rafał Gawrylak, prezes ES-SYSTEM.
Nowatorska koncepcja oświetleniowa
Nagrodę DARC AWARDS/Decorative przyznano Centrum Handlowemu Löhr Center w Koblencji, w Niemczech. Wśród zastosowanych tam opraw oświetleniowych ES-SYSTEM znalazł się system LUNA w różnych formach i rozmiarach – od okręgów o średnicach od 80 centymetrów do 4 metrów, poprzez formy trapezowe i trójkątne, zainstalowane pojedynczo oraz w zbiorczych konfiguracjach. Całość wnętrz uzupełniają ozdobne żyrandole wykonane w kilku niepowtarzalnych formach. Każdy z nich został podświetlony od wewnątrz diodami LED. Źródła światła w obiekcie - moduły LED-owe - zostały wyposażone w dwa typy diod o ciepłej i zimnej temperaturze barwowej. System sterowania, oparty na protokole DALI typ 8 umożliwia dynamiczną regulację temperatury barwowej oraz natężenia światła.
Kolejna realizacja na ważnym rynku Unii Europejskiej
Niemcy to ważny rynek dla działalności eksportowej ES-SYSTEM. Spółka zrealizowała tam szereg autorskich projektów, dostarczając systemy oświetleniowe do takich galerii jak: Skyline Plaza we Frankfurcie, Europa Passage w Hamburgu oraz Milaneo w Stuttgarcie. Produkty ES-SYSTEM z powodzeniem konkurują na rynkach europejskich. W 2017 r. sprzedaż eksportowa Grupy wyniosła 41,6 mln zł, tj. 22% całkowitej sprzedaży. W ubiegłym roku wzrost sprzedaży zanotowano głównie w Unii Europejskiej (wzrost do poziomu 28,2 mln zł, tj. 12% r/r). Zarząd planuje dalsze umacnianie pozycji za granicą poprzez sukcesywne dostosowywanie oferty do zróżnicowanych wymagań klientów, intensyfikację działań promocyjnych w eksporcie, w oparciu o rozwój kontaktów biznesowych i sieci przedstawicieli handlowych oraz poprzez udział w wybranych wydarzeniach branżowych.
Źródło: ES-SYSTEM