Oświetlenie profesjonalne | wnętrza handlowe  (2022-07-14)   SIGNIFY

Oświetlenie LED pomaga placówkom Netto zredukować zużycie energii o 43% w skali roku

W sklepach sieci Netto zainstalowano nowoczesne i energooszczędne oświetlenie LED, co wpłynęło na ograniczenie zużywanej energii we wszystkich placówkach sieci o 43% w skali rocznej.

Tym samym firma Signify, producent zastosowanego sprzętu oświetleniowego, poczyniła kolejny krok ku realizacji założeń swojego programu zrównoważonego rozwoju „Jaśniejsze życie, lepszy świat 2025”, w którym zobowiązała się, aby pomagać Partnerom w przyspieszeniu działań na rzecz klimatu.

 



Oświetlenie Philips, sterowanie Interact - ekologiczny wybór Netto

Netto to prężnie rozwijająca się w Polsce sieć handlowa, która w maju 2021 rozpoczęła konwersję sklepów Tesco do Netto w ramach przejęcia polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group, właściciela sieci Netto. Każda placówka przed otwarciem jej pod szyldem Netto, przechodzi gruntowną modernizację, w ramach której, wdrażane są rozwiązania pozwalające generować pozytywny wpływ nie tylko na doświadczenia zakupowe klienta, ale i na środowisko. Jednym z zastosowanych rozwiązań jest instalacja oświetlenia opartego o nowoczesne oprawy Philips Maxos Fusion LED, które umożliwiają obniżenie kosztów energii o prawie połowę w porównaniu do stosowanych poprzednio opraw LED starej generacji.

 


Wymiana oświetlenia to dopiero początek inwestycji mających na celu redukcję śladu węglowego. Kolejnym krokiem jaki podejmujemy wraz z Netto to skrojony na miarę system sterowania Interact, który pozwala na dalsze oszczędności. W zależności od placówki będzie to kolejne 30-35% redukcji energii z opraw oświetleniowych.

 

Inwestycja w nowoczesne oświetlenie LED i system Interact w sklepach Netto to przede wszystkim generowanie pozytywnego wpływu na środowisko naturalne. Dzięki wydajnym energetycznie oprawom dostarczanym przez Signify zaoszczędzimy ponad 10 000 MWh energii elektrycznej w skali roku i ograniczymy nasz ślad węglowy o 7 500 ton CO2 rocznie, co jest równoważne z zasadzeniem ponad 330 000 drzew.” – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto

 

Zrównoważony rozwój to kierunek ważny dla Grupy Salling, właściciela Netto. Wdrażanie proekologicznych rozwiązań nie jest dla firmy zbędnym wydatkiem, a opłacalną inwestycją z szerszej niż tylko biznesowej perspektywy. Dla Netto ważne jest ograniczanie śladu węglowego przez pryzmat wszystkich obszarów swojej działalności, a więc poprzez stosowanie narzędzi i rozwiązań, które przekładają się na realizację tego celu, ale też rewizję procesów wewnętrznych pod kątem ich wpływu na środowisko.

Źródło: Siniffy

Treści powiązane:



Komentarze:


OŚWIETLANIE OBIEKTÓW

Advertisement